Start: 10:00 – 19 octombrie 2019

09 iulie – 06 august: 80 Lei
07 august – 06 septembrie: 90 Lei
07 septembrie – 06 octombrie: 100 Lei

Vă rugăm să citiți regulamentul concursului!

Toate cele 3 trasee, de maraton, semimaraton și cros, au comună prima parte a rutei. Startul se va da din centrul orașului Breaza (580 m), acolo unde va fi amplasată și tabăra. La intersecția dintre Bulevardul Republicii și strada Ocinei.

Traseul pleacă pe strada Ocinei, urcând ușor pe o porțiune de 1 km, până cotim la dreapta pe strada Someș. Din acest punct avem o alergare ușoară pe drum de țară, printre casele localnicilor. Alergăm pe străzile Someș și Carpați pentru un km și jumătate, după care începem să urcăm mai accentuat pe strada 1 Mai și urmăm câteva străzi cu asfalt și beton, pentru un alt kilometru, până când ieșim din oraș și intrăm un drum de țară, care urcă spre culmea dealului (750 m). De aici coborâm repede prin pădure, pe o potecă marcată ce ne conduce la un fag secular, frumos numit Fagul Prințesei (570 m). Aici se află primul post de control și alimentare, până la care am alergat 6 km.

Din acest prim post de control și alimentare, continuăm pe albia aproape secată a Pârâului Târsa, pe distanța de 1 km, trecem apa și urmăm o curbă de nivel, care ne scoate ușor printre casele răzlețe ale Surdeștiului (510 m). Aproape de șoseaua asfaltată avem postul de control și alimentare nr. 2.

Chiar din acest post, facem dreapta și urmăm un vechi drum de care, ce ne poartă lin spre vârful Surdești (682 m). Pe ultima porțiune spre vârf, atacăm în viteză 2-3 pante mai abrupte. Aici avem postul de control și alimentare numărul 3. Tot în acest post se predă și ștafeta pentru proba de semimaraton-ștafetă. Până aici am alergat 13 km.

În continuare drumul urcă și coboară foarte lin pentru următorii 3 km, urmând culmea dealurilor și oferindu-ne o priveliște dintre cele mai frumoase. În continuare intrăm pe un drum ce urmează o curbă de nivel spre dreapta, drum ce ne scoate în DJ 206, ce poartă numele de Strada Tălii. Pe șoseaua asfaltată alergăm doar jumătate de kilometru, după care intrăm pe un drum forestier, pe care-l urmăm preț de 1 km. Imediat vom ajunge în locul de unde am coborât spre Fagul Prințesei. Aici avem postul de control și alimentare nr. 4. Ultimii 5 kilometri sunt aproape comuni cu primii 5. Diferența făcându-se înainte de sosire, unde coborâm la stânga pe strada Armoniei și ajungem la finish pe strada Republicii, urmăriți de privirile suporterilor și ale localnicilor.